20/8 kl. 16.10

tjenare. jag lisa gros har nu en blogg.  vilket jag även haft förr men aldrig skrivit i så nu gör vi ett nytt försök. det blir inte lätt, inte för er som kan tänkas läsa den iaf. ja, just nu sitter jag i mitt/ vårt rum eller kök eller aja.. och vad gör ja jo inget alls. det är ännu en dag avklarad i skolan.. ganska trevlig vi har fått en ny i klassen. kan ju föresten förklara min klass, NV09 på liljaskolan i vännäs..
Först ut fall x: en vacker människa i sina bästa år.. eller ne, den är speciell . väldigt oerhört extremt allmänbildad om man vill säga så.
fall y: jarrå en till likadan typ näsan i vädret också..  rättar allas fel och har själv sagt att den är smart, så där ser man..
Sandra: min sambo! ojoj. en knäpp dum blondin som sitter tyt i klass rummet och gömmer sig..
Lisa: jag själv.. ja jag är ju rolig det måste jag medge.. sen ser jag tydligen ut at var osmart de i klassen trodde jag hade typ max 180 poäng när jag gick ut grundskolan.. då tänkte jag frågan är om jag verkligen hade hela 180 poäng? aja känns ju bra att inte se smart ut. eller a gör det verkligen det?
men men. sen några normala.. vi har tre killar, nej fyra ojoj kom en till idag en dansk haha man fattar noll av vad han säger men han är snowboard åkare i varje fall. vi är 14 stycken i klassen totalt mysigt värre :) det här går nog an.. åjo! nu ska jag nog åter gå till att spela data spel, hitta ett väldigt trevligt ett, nått skidspel, väldigt lärorikt!
känns relativt ovärt att skriva ett sådant långt inlägg när ingen ändå vet att bloggen existerar. men noga.  hejsvejs

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Anonym

Dum blondin ? ja men tack, och ne jag gilla inte din förklaring :P

2009-08-20 @ 21:18:16

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0