21/8 kl. 16.34

jahopp, idag har vi varit på utflyklt till pengsjö, ett litet bad ställe utanför vännäs med hela klassen. jag amanda och isak var i samma grupp när vi skulle göra några uppdrag, ojoj vilka ljushuvven. vi gav oss ut i en lite sketen kanot, det var nästan storm, jättelika vågor var det på den lilla sjön. men dumma som vi var gav vi oss ut när det var som värst det var ett äventyr det. jag satt i mitten och stabiliserade amanda paddla som en kung och isak han skulle hela tiden svänga .  det var nära ögat (vattnet) några gånger får man väl säga men eftersom jag hade mobilen och skulle mäta upp den sträckan vi paddlade på så förbjöd jag dem att välta, och vi klarade att ta oss över sjön efter många om och men. vi klarade även tillbaka vägen, det lustiga är att gpsen sa att dit vägen var 188 meter medan tillbaka vägen bara var 92 meter. konstigt det där.  sen har vi räknat grässtrån, grillat korv på pinne ytters scoutigt och spelat kubb.min grupp ägde på sitt eget lilla vis, eller vare epic fail kanske ? haha. öhm sen har malou, isak, johan och stellan vart här trevligt värre :) nu har sandra och jag fixat gymkort typ, handlat och lagat tacopaj som står i ugnen och sprider en gudomlig doft i lägenheten. sandra håller även på att baka en kladdkka för tillfället, oh det är ju inte fel på en fredag? :) nu ska jag äta paj mums hejsvejs

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Sandra

Hej Lisa :) Hur är det?! Kul att du skaffat blogg ju :D

Du kanske kommer ihåg mig från rixs förhoppningsvis ;)



2009-08-21 @ 17:38:57
URL: http://sandraelisabet.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lisa!!<3 du har blogg jue:) kul, jag kommer att följa denna blogg slaviskt:):):) ha de bäst bästaste Lisa<33

2009-08-21 @ 20:30:09

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0