baka :)

hejsan, gissa vad jag gjorde nyss ? jag bakade haha förvånanade nae. men gott. skulle göra havreflarn men slutatde med att det inte blev några flarn utan snarare havrekaka , toppengott! annars har vi idag haft måndag, usch värsta dagen i skolan, vi har biologi, engelska svenska, matte och jibb allting på samma jävla dag.. så från och med nu hatar jag måndag ännu mer.. haha. första gången vi träffade de andra jibbarna idag vi är nio stycken jibbare och det är faktiskt en annan tjej där  fast hon åker snowboard så.. det här blir säkert bra haha, jag ska såååå göra bort mig :).  efterskolan har vi ätit kräm, färgat sandras hår , jag har lagat spaghetti och köttfärssås, vi har tvättat och nu har jag även bakat. vi har också simon på besök som vanligt haha trevligt värre :) ikväll ska jag försöka läsa min nya engelska bok, letters from inside verkar som en helt okej konstig bok men det blir nog trevlig läsning.. typ lika trevlig som min blogg. nu blire lite bilder.  pappa önskade bild på resultate av målningen så here vi go:
den sociala och glada klassen?tvättarN<3
 

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0