dagarna som inte riktigt finns.

tjenare chillenare.
igår då va, så va malou här ett tag sen promenerade vi till maria där sally också var sen gick vi till nån friidsgård eller vad det nu kallas här uppe. på vägen dit upptäckte vi att sandra var blond. väl där vare väl lite folk man kände igen, några få. haha vi fick gratis mat så klart sandra och jag var på i alla fall. hahah. körde äckel leken, det var seriöst både äkligt och läskigt. man skulle stoppa ner handen i fyra olika hinkar med jag vet inte vad i för jag hade ögonbildel och så skulle man plocka upp en träbit typ. det var inte för fräscht faktist . typ fil spaghetti gröt och jag vet inte vad.

efter att ha varit på den där ungdomsgården ett tag drog jag sandra maolu och sally till pengsjö för att få gå en spökvandring som skulle hållas där ute. det var fan spökligt bara att åka ut dit i mörkret.. väl där så gick vi ingen spökstig haha men det var kul ändå var även där några få man kände till. vi körde massa klassiska lekar, typ som kjesaren av kina sandra fattade ingenting ännu ett bevis på att hon ÄR blond. jag och malou åkte hem för hon var tvungen att passa en tid så var väl hemma runt tolv. sen pratade jag men jonasponas tills sandra kom hem typ. shit vra trött jag var igår och usch vilken huvudvärk jag hade.. eller a har. jag får damp.

okej vad ni inte vet är att jag imorse var ute och sprang, oj asså jag blir förvånad varje gång. sen var vi och handlade haha ska ha kräftskiva hemma ikväll :) myspys jag malou amanda och sandra. vet inte nån mer kanske dyker upp haha. det är fint väder ute så tänkte ta en promenad snart och se om den här **** huvudvärken försvinner. men jag fryser. 

http://picasaweb.google.com/sandradejin/SkateIVannas#   det är en länk till en massa bilder typ om ni vill veta hur en dag här uppe kan se ut och se lite av det folket man får dras med :) haha.

The sun is shining now, but still I´m feeling cold

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0