dagen vi kallar söndag

hej, igår kväll kom det lite folk hit sen stack vi ner på byn. det var trevligt tack för kvällen :). idag har sandra sovit. och sovit och sovit . jag har målat sandra hjälpte till lite i början men sen somnade hon igen.. haha det var spännande jag satt i köksfönstret och målade. målade skrivbordet och lådfrontarna på min hurtsh. haha. jag pratade med min älskling jonas i telefon i nån timme :) medan sandra fixade lunch  köttfärssås och spaghetti. sen kom simon dansken från klassen på besök för han hade lämnat sin skejt här igår kväll han är kvar än, han har varit här nu i ganska många timmar. sandra har "lärt" honom baka negerbollar och lockat hans hår haha blev riktigt snyggt. har pratat eneglska hela dagen idag så jag får fasen konsentrera mig nu när jag ska skriva på svenska. vi måste ner till ica och köpa toa papper inte kul, inte kul. men det får bli senare ingen av oss är kissnödiga ännu så..  nu ska jag fortsätta vara social hejsvejs! resultatet av målningen.. i fönstret där satt jag och målade

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Maja

Lisa!:d askul med din blog juh, så man får vet vad du har för dig där uppe=P kmr verkliogen fortsätta följa din blogg:D puss & hej<33

2009-08-25 @ 16:04:31

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0