kräftor!


igår var en trevligt kväll, hade jätte roligt. jag amanda malou och sandra åt kräftor och flummade runt som jag vet inte vad. Sen kom simon när det var dags för efterätt  haha han är klockren. vi drog senare iväg till en grillplats och där var det ju en del folk , typ bara folk från skolan men det var skoj! festen eller vad det nu var spårade dock ut och vi stack där ifrån. blev att vara med amanda samuel sandra och simon hos oss. när de äntligen stack somnade jag som en stock. simon sov dessutom över här, uuuh det måste hända något mellan sandra och han snart asså ;)

idag har ja inte gjort mycket, sovit, ätit lunch pluggat handlat skejtat och deppat, deppat och deppat. pratade med anna och deppade pratar med jonas och deppar. åh vad jag älskar söndagar! som om det spelar någon roll att det är söndag?  aja ska dra till rampen om jag orkar annars blir det väl att deppa.
puss :/

jadu

Det sägs att det finns alltid nånting bra i det som sker,
och tron är ofta den som ger oss styrka.
Ja, man säger mycket, men man vet så lite om sig själv
när ångesten och ensamheten kommer.

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: sandra

Du deppar förmycket helt enkelt :) och kan du bara sluta tjata om simon? det kommer inte hända wtf :O

2009-09-02 @ 10:16:29
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0