mat, mat, mat..

japp, idag har jag och min följeslagare sandra gjort.. jadu vad har vi gjort? ätit. vad ska vi göra? jo äta. imorse sov vi logiskt. sen fixade jag frukost, vi åt, vi stack ut och sprang åjo, fast hm sprang kanske jag inte gjorde. sen gymmade vi, haha värsta biff gymmet, där ska vi hänga i fortsättningen, toppen.  sen tog det oss två timmar innan vi återhämtat oss. vi har hunnit fundera på att måla och kommit fram till att vi inte hann? för vi har ju sååå ont om tid. vi  gjorde lunch, ett kilo oxpytt haha vi är tjocka, till det hade vi spenat med smör, tomat och gurka.. mums! sen vallade vi våra snowboards så någon nytta har vi gjort.
sen tog vi skejtsen och åkte ner till ica för att handla, det är så sorgligt att handla. typ ägg och mjölk värt. usch dyrt. men vi mötte den enastående marcus haha trevligt trevligt, vad han nu gjorde i vännäs kan man undra..
nu sitter vi här vid varsin dator vi är så extremt sociala med varandra verkligen.. vi ska nog laga mat nu göra hemlagad pizza det står att det ska vara nyttigt i min studentbok. lite svårt dock för vi har ingen skinka hemma xd. det blir nog köttbullemacka i stället.  shit vad tiden rinner iväg när man bara sitter och glor..

igår kväll stack jag och sandra ut på promenix i vännäs mörkret, vi mötte malou och hennes vänner så vi cyklade runt lite med dom och ja det slutade hemma hos oss där vi bjöd på gissa vad? kladdkaka! :) vi ska nog träffa dom ikväll igen trevligt trevligt, vännäs kanske blir lite roligare om man känner några..

jag saknar alla där hemma <3 . och ja det är bra kvalitet på bilden.
jag saknar min syster..

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0