sitter i skolan

jag glömde ju bort att skriva igår, illa illa. men iaf, igår var slutade vi tidigt i skolan. så dåhade vi fritidsgård hemma simon isak och malou satt där och väntade på bussen. vi har en bra busshållplats tydligen . efter det tvingade simon ut mig och sandra att skejta, hemskt. men jag åkte inte så mycket satt mest och hade ont i huvudet. vi gick även och handlade köpte blodpudding? asså finns det något som smakar så illa som blodpudding? Men vi hade bacon till så jag blev mätt ändå. Sandra och jag hade organiserad stor städning också. vi dammsög tvätta golven och badrum och köket. det blev riktigt fint hemma, luktar typ fortfarande kemikalier.

efter städandet hamnade jag åter igen i rampen, fast denna gång hade jag inte ens några skor så då blev det inte mycket skejtande det gjorde lite ont i fötterna. sen gick ja hem och paratde med min älskling, och sandra hon flydde iväg. sen fick jag fin besök av samuel, rasmus och nisse. mycket trevliga, vi spelade fotboll haha. två försvann och kvar var bara jag och samuel, haha han fastnade vi datorn sen tv, en mycket social prick det där. aja. sen blev det dags att sova en hel dag utan att baka. sandra kom hem typ först kvart i tolv.. undra vad hon gjorde hos simon ;) haha.

nu har jag engelska lektion jippie! pusspuss

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: sandra

och som svar till vad vi gjorde så tvättade vi kläder ;)

2009-08-29 @ 01:06:59
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0