skola, baka, fika, skejta, baka fika :)

japp typ min dag. i skolan fick vi vår första läxa att skriva ett brev till svenska läraren. vi hade också ett extremt svårt prov idag, det var läsförståelse och jag fatta fan inte ens frågorna.. helt sjukt och det skulle bara vara en enkel diagnos.. usch. vi hade idrott också där vi körde samarbets övningar haha gick ju inte så bra kanske men kul vare ju ändå. vi har idrott med två andra klasser så vi är en hel del folk. direkt när vi kom hem bakade sandra en rulltårta som vi fikade upp med simon.. att bjuda in honom var ett försök att äta upp de fyra litrerna glass som ska vara uppätna imorgon. eftersom vi har i läxa i tyskan att ta med oss en varsin tom glasslåda så äre bara för mig och sandra att äta haha. efter fikan tvinga simon ut oss för att skejta hha det var massa folk vid rampen men ja körde på.. lärde mig faktiskt en hel del, nu kan jag stå på den där brädan med någorlunda balans hade en privat tränare haha, fluffy . sandra blev riktigt duktig fan, nu är jag avis på henne men det är bara för mig att träna vidare. kanske kommer upp bilder imorgon har inte orkat lägga in några på datan. efter att ha "hängt" vid rampen några timmar gick jag in på grund av köldskador haha. vi har nu bakat ännu en gång, simon och jag gjorde chokladbollar. Vi har även samuel på besök,  han är yr, osociala jävel som bara snor ens data. men nu pallar ja inte skriva mer ska sociala mig lite med de andra.
hejsvejs :)

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0