sova skola sova

jag är såååå sjukt trött hela tiden. har haft konstant huvudvärk de senaste fyra dagarna, inte kul och så är jag helt slut hela tiden. vill inte bli sjuk så så jag är helt kärnfrisk, jag lovar, jag har intalat mig själv det i alla fall så nu borde ni tro på det :).

inatt har jag sovit väldigt dåligt, typ tänkt för mycket och inte sovit.. vilket resulterade i att jag var trött när jag skulle upp i morse så det blev morgon frilla och mjukis till skolan , :).  först åt vi frukost sen fick vi våra datorer, sen hade vi inte lektion fören efter lunch så vi satt i nått uppehålls rum med våra datorer och spelade xbox. trevligt värre . sen hade vi matte jag höll på att somna när han förklarade primtal och faktorisering, men vissa är ju långsamma med matten så ikväll måste jag hjälpa sandra för hon ligger redan efter hahahaha.. vi hade även tyska innan vi fick gå hem.. det kommer bli svårt alla kan typ massor utom jag och sandra.. men fick ihop ett brev på tysk/svenska som jag lämnade in innan lektionens slut i alla fall. efter det slutade vi då var klockan två nu är klockan tjugo i fyra och vi har inte gjort ett piss men som vanligt är simon på besök och jag ska väl snart ta tag i mitt dagliga bakande :P ska bara sova först. sen ska jag färga sandras hår.  jag är tröttelitrött trött ska sova bara simon försvinner haha. god natt !

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Sandra

hahaha, jag ligget inte alls efter :( men du slipper ju simon ikv ;)

2009-08-25 @ 19:34:40
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0