Alla barnen skötte sig i matsalen utom Lisa, hon satt bara och grisa.

heeej :) fick just veta hur matte gick, wihu i'm the Man. ajja annars har vi haft svenska och engelska idag gjorde inte ett piss förutom att läsa simons svenska novell som var skriven på svensk/danska och ja skulle rätta alla stav fel och typ ge kritik på berättelsen det gick ju såå bra när ja inte ens fattafde vad det stod, men simon är söt han. ;P

nu har vi håltimme, sandra ligger på en bänk och sover och likadant gör östergren ser lite kul ut. ja är också jätte trött men väntar med att sova tills ja kommer till lägenheten åtminstonde. och frågan är vad det var med mig igår när ja lyckades sova typ hela förmiddagen kvällen och natten, (y) .

ikväll ska ja typ sova och städa.. är jätte hängig så inget liv.
aja pusspuss

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Maja

tjena!

hur har du de där uppe?

du skulle inte kunna hjälpa migmed min blogg design?? ha de göttans!

pöss

2009-12-04 @ 13:52:16
URL: http://majadenunderbara.blogg.se/
Postat av: malou

hur gick det med matten? :D åå jag vill också veta :(

varför hängig btw? det är för att jag inte är där va? ;)

2009-12-04 @ 15:16:33
URL: http://malouwestermark.blogg.se/
Postat av: lisa

haha jadu maja asså inte ja som designat min egen så höh är ingen kung på det där direkt :P men hare bra bra här uppe :)



ja asså malou allt är ditt fel, ingen glad lisa utan dig ne men venne vad det är kanske beror på sprutan.. matten gick super (Y) höh

2009-12-04 @ 15:37:02
URL: http://minstabarnet.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0