Now, the party don't start 'til I walk in

tjena hej :)

nu i veckan har ju då yxbacken haft öppet vilket är väldigt nice så många har njutit av den sköna åkningen ner för den isiga branten utom jag då som stått i cafeterian hela dagarna men det har ju funkat det med.. att jobba är alltid uppskattat :) plus jag har tränat massa på att städa toaletter och tvätta golv nu så ;) 

igår kväll träffade jag bellut på stan och tog en liten fika på skafferiet, shit vad jag saknar att bo hemma ibland asså.. men ska träffa henne imorgon igen för då äre nyår ni! då blir det middag hemma hos hanna först sen blir det fest i stan, hoppas på en lyckad kväll och en lyckad avslutning på detta underbara året, eller?

nu kom jonas :) nu ska ja se avenyn hejsvejs !

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: sandra

Gött, då kan du ju tvätta toaletten när vi kmr hem oxå ;)

2010-01-01 @ 15:05:31
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0