Save tonight and fight the break of dawn

- det blir lättare för de som vill äta han att hitta han. , smart lisa bra ord där.. mitt svar på biologin idag när eva fråga vad det var för nackdel för hanarna med extrema utseenden.

i helgen har jag vart på stan helt i onödan, hittatde ingenting det enda ja köpte var mat haha värt. men det var trevligt iaf :) sen kollade vi på saw 6 i lördags kväll haha, så värdelöst.
igår vare julmys för hela slanten, bakade lussekatter, i alla möjliga former. även pepparkakor med masa glasyr, rispuffar och sist men även minst typ madelmassa med nougat i doppat i choklad. allt var ganska så jätte gott :) förutom att pepparkakorna hamnade på golvet.. haha
vi såg även på jul film och hade värsta julstämningen förutom att dansken och ja börja bråka lite men ajja haha :P han gav sig på sandra för han blev arg på mig (y) sen gick han hem och grät lilleplutten.. men nu är han glad igen :)
idag blir det skola, ska ha dommarutbildning på jibb tror ja, sen kanske träna sen äre utvecklingssamtal och dans :) nice.  ännu en underbar måndag.. haha

puss



kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: malou

" det blir lättare för de som vill äta han att hitta han"

hahahha jaa ibland måste jag undra varför du går NV egentligen ;)

2009-12-12 @ 00:11:09
URL: http://malouwestermark.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0