the winner takes it all, the loser's standing small.

tjenare, gud va länge sen ja skrev haha man har visst lite mer att göra än att sitta vid datan när man kommer hem :) nu sitter jag iaf framför den nyköpta idiotstora tvn som familjen är så lycklig för med min "chai latte" som inte alls smakar lika gott som att köpa på cafe men ja lär mig snart sägs det.

tågresan hem var den värsta på länge.. vart typ 4 timmar sena hem och var tvugna att vänta i västerås hur länge som helst. den enda kompensation vi fick var 50 jävla kronor på pressbyrån haha illa SJ.

igår var det julafton :) god jul alla och hoppas ni hade en bra dag!
jag fick lite julklappar som de flesta andra saken är bara den att ja vet inte hur jag ska få med mig dem upp till norrland haha måste införskaffa en större väska tror jag.

i veckan har jag träffat lite vänner, gått lite på stan, ätit massa mat och umgåtts med familjen :) minns inte riktigt men antagligen har tiden gått ganska fort eftersom det redan gått en hel vecka. ajja nu ska jag lägga pussel med mamma och anna men saken är den att ja är lite för bra för det där med pussel läggande ;)

pusspuss :)

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Du vet vem

Som vanligt, inte ett ord om den du varit med mest :O

2009-12-28 @ 17:33:18

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0