buy one for two special price for you!

men tjaaaaaaaaaaaba! viskade lisa med hes röst.
vart ute i backen idag, svinkallt jue. vi gick igenom massa om hur snösprutar systemet fungerar haha det verkar ju bara lagom komplicerat. jag och sandra ska ju då va tydligen vara snövakter en mörk natt i december.. läskigt värre vi kommer lyckas förstöra allt. men jaja.

igår vare dans haha ja är verkligen bäst på det där.. det är inte lätt det där med höger och vänster ska nog ta och lära mig det snart.

just nu sitter ja under mina täcken och värmer mig och äter maryland cookies, borde plugga biologi igentligen men nää snart är det lunch sen matte sen teater, ganska så jätte skönt att ja redan gjort matten och att vi slipper tyskan :)



I thought love was

More or less a given thing
The more I gave the less
I got, oh yeah
What's the use in trying
All you get is pain
When I wanted sunshine
I got rain



kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0