det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll

ja diskade nyss va, och AJ vad ont jag har i min vänster arm efter vaccinet idag. men sprutan var ju inte så värst läskig men sandra va skoj:
hon sköterskan sa: slappna bara av.
sandra skriker förtvivlat: Hur i.. ska jag kunna slappna av när det är en nål i närheten!

aja har precis ätit och nu är ja sur som tusan och depp, hatar att det alltid blir så jävla pissigt. varje gång. ska fasen göra som personen i min novell (Y). om några timmar äre dans mohaha känns lika konstigt varje gång men men. sitter nu med matteboken i högsta hugg och vattenflaskan ännu högre, kan man bli vatten beroende? ja tror ja börjar bli.
nu ska ja fortsätta plugga eller va ja nu gör.

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut



kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0