hur du längtar dig bort som en fågel i bur

hejhej, ja har vart ganska kass på uppdatering men inte haft lika mkt tid som vanligt så därför. det är ju lite positivt. Iaf typ tänkte berätta lite om senaste veckan. åkte till västerås i fredags mkt trevligt :) träffa mor och far, sen drog vi till stockholm, winterjam. träffa bror och syster och deras partners.. :) sen träffa ja jonas :) winter jam va grymt ! sen åkte vi hem. söndag va ja hemma och chilla, bakade pollykaka det va sjukt gott, ni skulle bara veta!

måndag var det dags att åka till vännäs igen.. först va ja lite på eber med anna och sen jätte mysig fika :) sen tåget hem, usch va tråkigt det va satt helt ensam och deppig. men men. det bar iaf av direkt till tärna när ja kom fram! :)

tränarna hämtade mig på tågstationen sen åkte vi till tärnaby för första dagarna på snööööö :). sjukt nice. haha dock vr jag ganska trött eftersom ja inte lärt mig sova på tåget så ja sov mest hela kvällen med en jäkla huvudvärk. ajja jag vågade iaf åka lite skidor vilket var väldigt bra enligt mig, jag var så stolt över mig själv mohaha.

vi kom hem från täna i onsdags kväll, sen gick vi i skolan igår tills klockan nio höhö.. sen va simon och simon hos oss och tvinga mig kolla film, the ugly truth ganska bra imellan åt endå.. fast nae. och den här gången vare terro som somnade inte jag ha!

idag ska jag in till stan alldeles ensam bara för att hämta en mobil, dock inte vilken mobil som helst så det är värt! gud va jag saknat min älskade mobiltelefon :) men nu ska den va hel igen.

ajja nu måste ja plugga tyska glosor, har förhör om en kvart :) 
seeeeeeeeeee yaa, jag är glad det är fredag och bara tre veckor kvar i skolan!

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: evebabe

visst kollar du in min blogg :P

2009-11-28 @ 16:51:22
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0