Ingen ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör ingen vill veta var du köpt din tröja

tjenare chillenare,
precis stigit ur duschen, hade träning för en stund sen ganska lungt. igår vare dans mohahah det går inte så bra för mig kanske men ajja. va även med maria och nathalie hela dagen igår typ :) trevligt.

nu kastar danskjävlen jongleringsbollar på mig! han ska få.där snodde han mobilen också.. livet är inte lätt. har inget roligt att berätta tror jag, eller jo kan berätta att mobilen är mitt liv. häromdagen tappade jag den i golvet och aa den gick sönder lite, typ ramla i delar skärmsaken oc knappsatsen lossna. ja trodde inte ja skulle få ihop den igen så ja satte mig och sörjde, shit asså ja blev väldigt ledsen och helt förstörd men sen funka den igen så ja överlevde katastrofen. tur de. 
nu hällde han vatten på mig! danskar asså!  ja ska nog göra ngt fult mot han nu..
hejsvejs!

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0