it takes no time to fall in love, but it takes you years to know what love is

niiiiice, alla har äntligen lämnat lägenheten. verkligen ovanligt tidigt en dag som idag. men ja alla utom dansk jäveln då men han går ju aldrig hem så va ska man göra. nu ska jag sova så himla skönt :)

imorgon ska jag och sandrich in till umeå för o kolla på railjam på iksu det blir nog grymt !
vi kollade nyss på skräckfilm som alltid, såg trick or threat , usch läski värre. ja kan verkligen få till ljuga skirk ibland asså, helt utan förvarning bara poppar dom ut. och ja vet att michelle också är rädd bara att hon försöker vara tuff!
idag då har ja inte gjort någonting utav värde, typ data nördat, diskat och nördat. chillination, thats the way we want it.

igår gjorde vi ganska precis samma sak kolla skräckfilm och var rädda hela kvällen.. det är inte schyst egentligen förstöra en hel kväll sådär.. skräckfilm är bara för mesar.

God natt alla pluttar där ute :)
mina täcken är kalla och ja saknar personen som borde ligga brevid mig..

It takes a thought to make a word
And it takes some words to make an action
And it takes some work to make it work
It takes some good to make it hurt
It takes some bad for satisfaction


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: michelle

HAHAHAHAHA jag är aldrig rädd när jag ser skräckisar.. eller? (aa)

2009-11-29 @ 16:25:57
URL: http://bitchelles.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0