it takes some good to make it hurt it takes some bad for satisfaction

söndag, vad får det lov att vara en dag som idag som idag som idag.. sitter i sängen fortfarande. simon och sandra ligger och kollar på typ jackass tror ja. jag letar efter ryggskydd, det är inte billigt det inte. det är det enda jag gjort idag faktiskt plus ätit frulle. ska väl sätta igång att plugga engelska snart.

i fredags chillade vi film när det plötsligt stormade in massa folk som sa att vi ist skulle följa med till rasmus och nisse som hade inflyttningsfest så där satt ja hela kväll sen. trevligt trevligt.
igår kolla ja när några körde snowboard i byn sen så var jag jätte duktigt och gjorde matte typ tre lektioner på en kvart. (Y) sen nästan klar med biologin wihuu. nu är det bara en novell som ska skrivas och fantiseras ihop, fortfarande inte kommit på ngt smart att skriva om.. och imorgon har jag engelska redovisningsgrej muntligt, hemska tanke. jag ska berätta om varför ja är rädd för att åka skidor typ. det lär ju gå ganska fort annars blire för invecklat. igår va det även snöbollskrig med lite folk sen kolla vi beck hos rasmus, nice.

nu gick dom till ica blir att färga sandras hår snart då om hon bara kan bestämma sig va det ska vara för färg nu. ja är också sugen på att färga håret, undra om man skulle ta och göra det i nästa helg kanske, mamma? (a)



jag borde fasen bli veterinär asså, (island februari 2008) minnen :)

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Kan du ju tänka ut själv!

ne men fråga inte mig jag som vill :O

2009-11-15 @ 19:41:28
Postat av: flickan som lekte med håret

du kan väl få färga mitt hår då jonas om det ska vara så! haha

2009-11-16 @ 08:54:16

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0