It's all a big show It's all about you

om man skriver 3.14 på en lapp och sedan håller den i en spegel står det pie typ, yeah that's some shit.
och ordet bed liknar faktiskt en säng. mohahah

vilken rolig dag, vart på ica, elias har snubblat på min näsa när han mulade mig i snön.. inte okej. sen har massa jobbiga grabbar suttit här och stört. sen har jag läst tyska bok jej (Y)

jag väckte en sovandes dansk simon nyss genom att spruta vatten i ansiktet på han, shit va sur han blev. han trodde han drunkna.  nu bråkar sandra och dansken igen som vanligt. ja förstår inte, "att de inte storknar det är bara mii mii mii och puttinutt hela dagarna" hahah. vissa influenser från svingelskogen. aja duschen dirr
puss


It seems like everyday
I make mistakes
I just can't get it right

It's like I'm the one
You love to hate
But not today

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: annai

du börjar ju bli smart eller nåt!?

2009-11-10 @ 22:07:07
Postat av: lisa goes gros

vaddå börjar? ja är smart har alltid varit smart och kommer alltid att vara! plus ja har lite lite att tänka på

2009-11-11 @ 16:03:18

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0