Ställ mig inte i ett led du får mig aldrig att stå still

Snart drömmer jag om dig.
Igår lämnade vår älskade Lisa Norrköping det känns tungt.
jag har blivit sjuk och igår fick mamma för sig att det va gris sjukan bara för att jag hade dyng ont i huvet. det vore ju synd att bli gris sjuk så här till jul och allt. Vore kanske skönt annars. nu ligger jag hemma och deppar har vart i hageby och köpt medeciner för några hundra och jåpa mad mig lite mat. det roliga va att jag han knappt komma in på apoteket inna jag hade fått hjälp och hon vista vad jag behövde. Haha jag måste se helt sjuk ut.

Måste som vanligt till skolan och hämta lite grejer sen ska jag väll stötta finis lite i sitt arbete mot en renare tillvaro. Jag lär ju bara vara i vägen iofs. nu ska jag försöka plugga men har väll fastnat nån stans som vanligt.

Stakars hon som vill upp
men inte började från början 
I skara står en man som låter henne trampa på
skrapa aniktet i gruset
stakars han som aldrig gråter
fast han släpar på ett höghus

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: mamma maria

hej hopp anna sluta deppa

2009-11-24 @ 20:21:44

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0