This young girl she's a freak she's up clubbing every night of the weekend

hejhej

har pluggat nu i två timmar min hjärna är bara förvirrad, det är lite öfr mycket av allt. En gubbe vid namn Gregor Medel kunde ju gärna fått dött innan han fick sina briljanta upptäckter så där på 1800 talet eller näre nu va. Har alltså biologi prov imorgon på genetik. toppen kul. imorgon ska ja nog till teg också och raila om vi hinner efter idrotten.

idag har jag varit i umeå och lämnat in min trasiga mobil, sadface.. den som ja höll så kär. va där med Maria och Terro trevligt trevligt, var även en 29årig knarkare på bussen som ville ge mig hennes nummer. och bara för att ja för en gångs skull sa nej så blev hon as sur och jag fick värsta skuld känslorna.. attans.

igår vare måndag, ny vecka nya möjligheter. kom upp till norrland igen igår morse. var en jätte mysig tågresa upp. delade säte med samuel så ;) . 

Måste bara säga att det var sjukt skönt att få träffa alla vänner hemma i riktiga Sverige, saknar gammla norrköping endel även om det är mycket snack och lite verkstad..


förlåt orka inte vända bilden.. men är älskade ivonisen på promenix med sixten och sen net on net kön i linköping haha vem gör inte vad som helst för lite gratis korv?

- Gissa personen:
he's a nice guy, realy nice guy with long hair and no shoes..

Vem är det?

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: gud

the son of gud?!

2009-11-05 @ 09:06:23
Postat av: Anonym

it better not be jesus!

2009-11-05 @ 10:50:23
Postat av: malou

..i riktiga Sverige..

WTF ...

2009-11-07 @ 00:54:03
URL: http://malouwestermark.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0