Vad vill du, men kom då, jag är ju här och väntar på dig

det är slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyys. idag ska jag stanna hemma, de flesta andra ska till teg och raila men inte lisafis. hon ska först hitta sin borttappade röst sen tvätta och umgås med malou :) sitta hemma och kolla film och äta chirrebirre.
- har du tappat bort din röst?! då ska ja se efter om jag möjligen kan ha den bland mina saker!
jag har så sjuk bra humor, jag känner att alla förstår mina skämt.

igår va ja och sandra i umeå, letade efter en leksaksaffär men inte hitta vi nån inte. sen va vi och skejta på gilrs skate, nice nice :) igår kväll fick nåra här uppe lite damp och började köra snowboard i rampen haha det va ju lite kul att se på men väldigt kallt. jag gick hem och fick sällskap av fluffy som ville låna internet. trevligt värre. :)
I onsdags var vi och raila på teg, det gick ju som vanligt höh, nu är ja lika dålig på att åka åt bägge håll typ. yes!  känns som om hela den här veckan har bestått av att gå i skolan sen vara i umeå sen hem och sova..





Du säger att det är tufft o va tjej.
Att du inte vet om dom gillar dig
Eller om du bara fyller nån kvot.
Är det nåt bra jag gjort?


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Anna banan

låter ju som du lever på i allafall.

du har inte hitta motivationen jag sökte?

blev tröjorna bar eller? puss <3 love ya

2009-11-08 @ 11:41:27

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0