When accountants didn't have control and the media couldn't buy your soul

yo, asså ja har typ fått min röst tillbaka ! i'm happy as ever before! undra varför ja skrev det på engelska.
iaf chillerill dag. skolan va seg tyskan va segare och jag ligger nu typ 1,5 lektioner före i matten men ändå fortsätter jävla gunnar att klaga på mig att ja inte jobbar, vad är mitt eller vad är hans problem?.  isak bjöd på god rulltårta idag, nice.  sandra har skrivit i sin blogg. det är mkt som händer nu.. spännande. lycksele simon och dansken gick just. de skulle hem och inviga simons säng eller va de snacka om, skulle komma ett video inlägg på det så väntar men spänning ;) asså de två var knäppa idag, knäppare än vanligt kasta omkring saker och skulle fånga dem på alla möjliga sätt dock har de ingen bollkänsla alls och inget sinne för precision så det va bara ja som klarade det. höhö eller?

idag har ja försökt ringa mamma utan svar man känner sig uppskattad här asså hon svarar en inte ens på en torsdag när man sitter ensam, vilsen i tron och ner tryck i skon. vad är det här för samhälle. mohaha idag har ja vart sjukt hungrig.. inte okej. ätit kladdkaka två ggr, den ena med energi dryck i, nisse och simon som inte riktigt kan läsa recept. michele och johan var här förut ida dom vänta på bussen och under den korta tiden hannjag äta fyra knäcke mackor.. men biologi vare va. måste försöka plugga nu innan jag somnar eller smockar i mig ännu mer mat.


skicka sms med texten: BOT (mellanslag) LUCIA (mellanslag) 3 till 72550. så röstar du på bästa lisa som lucia i kalmar du skänker samtidigt 20 kronor till räddabarnen. fatta vilken dagensgärning det är.

ha ett bra liv så hörs vi!

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Anonym

jag håller med alla var helt tokiga idag :) men du du åt aldeles för lite, du måste tjocka upp dig lite :)

2009-11-13 @ 09:33:30
Postat av: malou

jag håller med alla var helt tokiga igår :) men du du åt aldeles för lite, du måste tjocka upp dig lite lisa :)

2009-11-13 @ 09:34:54
URL: http://malouwestermark.com

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0