cause I got too much life, running through my veins

Dagens humör: överskottsenergi som vanligt. men lite till och från..
Dagens borde: borde vara hemma i norrköping
Dagens frisyr: ruffs
Dagens klädsel: bekväma jeans och bonde skjorta
Dagens planer: plugga tyska grammatik, städa och baka mig en kaka
Dagens materiella vill ha: socker, vill inte jag alltid ha socker?
Dagens längtan: hem
Dagens fundering: tänker jämt för mycket, men mest tänkt på mormor.
Dagens beroende: panodil?
Dagens tråkigaste: att mormor opereras
Dagens personer: mormor för hon är stark!
Dagens roliga: att det bara är 9 dagar tills ja kommer hem. ganska kul att pvc röret (kanske) har gått sönder också så jag slipper åka skidor :)
Dagens låt: feel - Robbie Williams

snodde listan från ivonapona,  ivonaas.devote.se för hon är bra och hon fyllde år i förrgår och jag saknar henne :)

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I've been given.


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: ivona

Jag saknaaar dig med lissaaaa !!! puss snart ses vi <333

2009-10-14 @ 18:33:10
URL: http://ivonaas.devote.se
Postat av: Anonym

jaaaaa :) nice det ska bli, bästa ivona och lisa!

2009-10-14 @ 19:05:28
Postat av: sandra

veckans roliga att pvc-röret gått sönder? gå och bada :O Det är bland det värsta som hänt på länge :(

2009-10-17 @ 12:58:17
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0