I don't want to waste my time, become another casualty of society.

men ja! det är lov snart bara hmm fyra lektioner kvar.. har just haft biologi fatta ingenting men vem gjorde det egentligen?
igår vare temadag, ganska intressant, jag tvingade samuel att vara med i min klass, och mitt argument till att han skule få vara med var , han är min enda vän! jag kände mig ganska ensam igår faktiskt alla var borta..

efter skolan åkte ja in till umeå ja och sandra åkte till nån skejthall nånstans i/utanför umeå ingen aning det va tjejskejt kväll. ganska kul. gick ju dock inte så bra eftersom ja inte kan gå på mitt jäkla knä men aja. en frän grej vara att jag träffade en tjej som ehter emma där, jag kände igen henne jätte väl och blev tvungen att fråga om jag kände henne, det visade sig att vi gått utbildning för utbildare tillsammans i göteborg förra året :) det va ju lite tufft att ja kände en person i umeå bara sådär faktiskt haha.

efter umeå blev det att vara hemma och packa lite sen kom simon och simon, det börjar bli lite av en tradition.. och eftersom det var sista natten innan lovet tyckte terro att vi lika gärna kunde kolla film hela natten, hans argument vara ganska svagt tyckte ja men ja somnade ju också tillslut så. men när ja vaknar har ja bara ett täckte oh en kudde kallt och jävligt, så ligger terro där brevid med ett mysigt varmt täckte och tre av mina kuddar, jävla kött! inte okej.

ikväll ska jag åka tåg i bara tolv timmar trevligt värre, ska mysa med sandra samuel och mattias hela natten :) plus min youghurt och min kexchoklad. vet ni vad? imorgon är ja hemma, det är ju ganska så jätte skönt. så puss på det! så ses vi hemma snart :)


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: anna panna pytt :)

Whine haha :D

2009-10-23 @ 14:13:46
Postat av: Sandra

Hahhaaha asså inte för jag vet om jag är trött eller så men satt och asgarva åt det där om dina kuddar och din syrras inlägg var också grymt kul, framför allt när du hade sagt åt henne att kolla i backspegeln hahhahaha xP Åh isterband e muums ;)

2009-10-25 @ 23:24:22
URL: http://sandradejin.blogg.se/
Postat av: lisa

haha ja jo, ja kanske inte var världens snällaste syster just då, men kanske kul vare ju så! och simon snodde mina kuddar och förstöde min goda natts sömn, han ska få igen!

2009-10-26 @ 10:46:16
URL: http://minstabarnet.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0