I Gotta Feeling

Suttit hemma i snart två timmar o bara glott, som om ja inte hade gjort de tillräckligt mycket på tåget hem..
Helgen har varit både påfrestande o underbar, underbar som alltid när man är med lisa.
Medans lisa satt i skolbänken i fredas tog jag mig en lite promenad, typ 2 mil,  blev en stor besvikelse när jag gick förbi skidbacken i vännäs, va ju inte mycket o komma med direkt haha. En annan besvikelse var att de inte blev något railande för min del, den dan vi folkskygga skulle köra rengnade de. Blev baka istället, vet inte vad man ska kalla att de blev, men de verkade gå hem i danmark. (Y) Hoppas ja kommer tillbaka till hålan vännäs någon gång =)

Nu återstår det bara 19 dagar kvar innan lisa kommer hemhem, längtar så =)♥

<3

I'm nobody without you,
Just a shell,
I'm like a flower with no smell,
It's a living hell.
Yeah, I'm nobody without you,
Just a frame,
I'm like a fire with no flame,
I'm living in shame.


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0