I don’t wanna work today, maybe I just wanna stay

den låten har ju typ vart helgen.. haft den på huvudet i typ hur många dagar som helst.
asså förlåt men det finns typ inte mycket att skriva, har inget skoj att berätta typ. livet rullar vidare här i vännäs, det är kallt mörkt och trisst.

en helg som alla andra, en relativt meningslös helg och där igenom är texten om helgen inte speciellt intressant men va fan eftersom ja nu tagit mig tid att skriva så läs och njut, eller försök, kan ju njuta av att jag fryser och har ett tråkigt liv för tillfället :

i fredags var jag och sandra i umeå hela dagen satt och glodde typ åt munkar i en obekväm soffa, bara vi två i fleeera timmar mysigt värre.  vi skulle åkt med olle och simon till tobbe i holmsund elr vad det hette men det va lite för ovärt tyckte vi så, sen åkte vi hem för att glo ännu mer. fast hemma nurå. sen sova. vilken fredag.

igår duschade ja läääänge och frös hela dagen efter det.. sen städade ja lite här och där.. plugga så lite jag kunde och va på gymmet och tränade så lite det bara gick. va helt slut även fast ja typ sovit as mkt. illa. och det va kallt.
jag och sandra gjorde köttfärs och tomat paj? a ja venne det va gott i alla fall fast jag brände tungan och har fortfarande jätte ont. kan typ inte äta. i alla fall på kvällen skulle vi kolla fotboll hos samuel med lite folk.. det va segt så ja kollade inte. va hos nisse och simon ist och typ gjorde lika lite där. med det va lite folk här och var så, det va trevligt :)

idag har ja inte gjort något av värde, va nån skejt tävling på lilja som vi kollade på.. kallt kallt kallt. fryser fortfarande och mina fötter är bortdomnade. har även kollat film hos mattias helt värdelös och sen ätit.

ganska meningslös text hoppas ni gillade den :) och jag har ont i tungan!

jag längtar hem..


Nuet är det värdefullaste du har

ty det förflutna har du inte längre

och framtiden

vet du inte hur länge du har





kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0