I gotta know what it´s all about ,go ahead and spit it out

heeeeeeeeeeeeeej, precis kommit hem från ishallen dåva. det va inte kul för fem öre, jätte hårt och läskigt och det gick sämst. jag känner av nån slags smärta i rumpan nu men men, plus jag körde över min egen tumme, sadface, som sagt det gick sämst.  vågade knappt ens hoppa upp på railet blööhö ää vi pratar inte mer om eländet. simon är inte stolt över mig i alla fall .

igår va vi också vid ishallen då gick det faktiskt bättre.. då vågade jag iaf köra vill säga. men ah det va ju igår det min utvecklingkurva verkar gå åt  fel håll :P .

nu ska jag plugga svenska grammatik och tyska grammatik jippi. prov imorgon i svenska och tyska på torsdag kul liv. snart äre lov, då ska jag hem hem hem hem! just nu längtar jag inte till något annat än att få komma hem :)

imorgon opereras mormor :/ hoppas allt går bra jag ska hålla tummarna hela dagen <3







In my life you come and you go
Ain´t happy about it, so I gotta know

vi tar ett glas saft på dä!

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0