it's magic you know, never belive it's not so.

japp, precis duschat efter träningen hade cirkel pass med jibb. det va ganska skönt och nu äre slut, ännu skönare :)

igår vare dans, kan man tänka sig, lisa gros tränade street dans igår mohaha. det va kul men förjävla svårt, måste typ konsentrera mig massor för att klara av att göra saker med bed och armar samtidigt, plus att man ska hålla takten, njee går inge vidare. Men Sandra vill ha mig där så va gör man inte. jag åt isterband igår också, det va typ nytt och ja tugga svälj.

Nu ska jag äta hoppas jag, taco buffe eller va det va på skolan. bara sandra kan rappa på lite. efter det äre matte och tyska, wihoou hah. i eftermiddag kanske vi skulle ta oss till teg och åka skidor, men ja vet inte om jag pallar.



Hemma om 4 dagar :)

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0