jag vill höra någon säga mig, att imorn blir en bättre dag

Tja bloggen : ).

Jag är ganska dålig på att berätta om vad som händer märker jag, det beror nog på att ja just inget händer, det regnar och är kallt. Men vi har fått upp lite mys och jul stämning nu, dricker julmust var och varannan dag och lyssnar på absolute christmas så de är ju nice. Inte för att det är jul än på ett tag men ajja. Öh i veckan har jag mest åkt skidor tror jag, alla dagar utom onsdag och sen helgen. I torsdags kväll var vi i umeå och körde. I fredags var vi lediga från skolan så då åkte vi in tidigt på morgonen, det var bara jag sandra och simon där hela dagen, inte så konstigt dock eftersom det typ ösregna hela dagen. Det va blött och mysigt.  Ganska kul att en gubbe kom dit och tog bort all snö.. men då lyckades vi på ngt mirakulöst sätt få honom att bygga ett hopp åt oss ist. Då blev dansken lycklig haha.  Men aah jag har fortfarande inte lärt mig att raila, gör samma fel hela tiden och har nu en böld på mitt ben, toppen bra Lisafis.

 

I fredagskväll var vi hemma och var trötta, simon stod och lagade pannkakor fram tills typ tio sen åt vi sen kom det folk på besök och vi kollade film till typ tre. Inte mys att se saw 5 precis innan jag skulle sova, det gick ju inte så bra sen dåva och vilket dåligt slut jag får damp.

 

Lördag, sov tills jag vaknade av att mamma ringde och sandra blev sur. Vi gjorde nog inte mkt vettigt. Bar ett rail till ishallen i vännäs eftersom röret är trasigt, men när vi bärt dit det blev vi bortkörda så det är bara att bära tillbaka igen.. värt! På kvällen gjorde ja sandra och simon pizza, helt egen pizza ganska gott, typ räkor nån stark salami, bacon, ost, oregano och chilli krydda :P eftermaten blev det att dra till sally och spela monopol maria var där också, det va skit kul faktiskt :) när vi tröttnat på monopol och sandra gått bankrutt så drog vi till nathalie och ja såg film haha. Det va lite folk där och vi hade trevligt sen drog ja sandra och simon hem nån gång framåt två och kollade film hos oss. Simon blev sovandes här över natten han snodde mina kuddar, jävla kött!

 

Söndag, söndag, söndag.. vem har inte ångest en söndag. Blev att sova sen typ inte göra något, äta lunch åka in till umeå för att gå på stale. Köpte en mössa för 400 undrar om det är värt.. sen stanna jag sandra och en annan simon kvar och skulle se flickan som lekte med elden på bio. Men även denna gång var den bion full och det blev att se Fame istället, ovärt men ah. Filmen va sådär. vi satt och mös på subway i nån timme innan med ramdom ett och 007. haha.

 

Nu sitter jag hemma i lägenheten och myser med tända ljus och en kopp te, simon terro sitter och pluggar matte och är duktigt han behöver ingen hjälp alls inte höhö. Sandra och dansken ska plugga biologi men kollar mest film verkar det som. Jag har precis diskat hur mkt som helst, mina fingrar är skrynkliga nu, hade disk från hela helgen.

 

Nu ska jag avsluta det här lååånga inlägget så hejsvejs, puss


O när jag tänker efter såhär långt efter så kan jag se hur fel det blev
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0