missförstånd

såhär i höst mörkret är det ju lätt att man blir lite trött och så händer en del missförstånd till följd av detta.
Idag hände ett sådant mig jag skrev sms med en männska och kommer återskapa den konversationen.

Anna 12:59 - Vad gör du?
Anna 17:01 - kan inte du sova med mig i kväll? :P
Svar 17:02 - Har något föredrag
Anna 17:03 - Va vad menar du nu?
Svar 17:57 - Vadå vad jag menar?
Anna 18:01 - När har du föredrag, i natt?
Svar 18:01 - Inatt nej? vad har du fått det ifrån?
Anna 18:00 Nae för jag fråga om du ville sova med mig inatt och du svara, Jag har ett föredrag. Vad borde jag tro? :P
Svar 18:02 - Det svara jag när du fråga vad jag gjorde :D men ja det kan vi.


Här sitter man och försöker plugga lite men utsätts för detta det går inte vägen med svenskan då. Hata argumenterande texter..

Ska träna istället det är för jobbigt att skriva med huvudvärk.
/ En annan Gros

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0