Norrköping

Idag har varit bra tror jag. Började vid tio sen hitta jag Simon med uppknäppta byxor och tittandes på film på min data.. Vi åkte och åt korv sen tillbaka till skolan. Nästa lektion började tio över två och det var segt med samhällskunskap. Tråkigt! så jag och Lull satt och ritade på våra block som man gjorde i sexan det va roligare :) Tränat med majs sjukaste dödar passet och jag kunde inte gå efteråt så duchen blev en svår passage.

Nu saknar jag Lisa mer än allt på denna jord och jag önskar att jag var rik så jag kunde få hem henne nästa helg. Det känns jobbigt men vi får klara oss ett tag till, lite för dålig ekonomi..

Har tyvärr gått och blivit ner kärad i en Timbuktu låt N.A.P

Ska jag upp med telefonen och slå ett-ett-två
eller rent av gå upp och knacka på?
Men nä, jag tog bara på mig mina kläder
och drog hemifrån så fort fötterna bär mig


Nån annans problem, det e nån annans problem
jag blandar inte i mig i nån annans problem
det e nån annans svett och tårar, annans blod och ben
jag blundar helt och hållet för nån annans problem



Nu ska jag åka hem till Fill och soav Puss och HEJ

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: lääijsaaa

du får ta oh bli rik nu va fean, ja saknar ju ihjäl mig typ.. men ajja får väl leva nån helg utan humor och humör.. haha.



SMÅ JÄVLA ÄRTOR

2009-10-07 @ 21:02:32

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0