tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Hej hopp gummi snopp.

 

Lov hare vart och nu äre strax över.  Har varit hemma i norrpan nu i en vecka jäklarns så skönt. Tåg resan hem var jobbig men trevlig, fabbe satt ju liksom på golvet brevid så man kan ju inte klaga mer än på att rasmus snodde min kudde. I veckan har jag kört doggie style och hängt med stickan han och ja är bästa polers, fast nu är han halt och det är mitt fel.. pour dog. I lördags åkte ja ut till landet direkt ja kom hem, så fick ja träffa hela tjocka familjen. Sen träffa ja även adam, och hyrde film och somnade innan den ens börjat.

 

Annars har jag träffat massa vänner, det där med att ställa om klockan i söndags det var svårt det, haha vi va ganska förvirrade där ett tag..  satt på espresso house i typ två timmar och mös med Sara här om dagen det va uppskattat :) sen har ja vart på stan typ varje dag med lite olika personer, även vart i linköping och på ikea. min mobil har även tagit sig friheten att gå sönder, det är INTE okej.

 

Igår va ja på net on net, ja och anna stod i kö i en halv timme för att ens komma in i butiken, det va bara för att få gratis korv.. kaosen inne i butiken behöver vi ju inte tala om. Men det va en upplevelse. Sen träffa jag bella i stan, så jäkla kul att få träffa henne igen, det gilla vi. Vi drog runt lite där sen åkte vi hem till mig och gjorde oss i ordning för att partaja.  Det blev lokalfest ute på vikbolandet för hela slanten, trevligt trevligt, träffa massa gammalt folk :) sen sov bella här och lämnade mig ensam imorse.

Så idag har ja tagit ner studsmattan tvättat båt och haft allmänt tråkigt, kan inte ens promenera med hunden ju, värdelöst. Men snart kommer syrrän med pizza och senare ska ja nog till mormor.

 

Simma lugnt.


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: han som inte är värd o nämnas

O inte ett ord om den du spenderat mest tid med :O =(

2009-11-01 @ 17:46:40
Postat av: han som inte är värd o nämnas

inte ett ord om han som du spenderat mest tid me på lovet =(

2009-11-01 @ 17:48:01

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0