This is who I am and this is what I like

Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect



hej , bra ja är på att blogga känner ja men ajja. sitter och pluggar matte för tillfället Taggar matteprov imorgon! det är sjukt svårt att konsentrera sig bara, går ju typ inte så bra för mig kanske. men det är inte alltid så lätt.. lite semester skulle gör mig gott, den gula snön och den vita solen eller vad fasen hon snackar om.

igår va ja på stan för att köpa ryggskydd men inte tittade jag på ngt ryggskydd inte , men jag införskaffade i alla fall ett par lila jeans. Sandra lagar mat åt mig nu :)
idag hade vi idrott jag valde styrka av nån outrgrundlig anledning det va jobbigt, kände endel i benen efter gårdagens cirkelträning med jibb, inte mys.

jag längtar hem.


Until the day I die I promise I won't change
so you better give up
I don't wanna be told to grow up
and I don't wanna change
I just wanna have fun



kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0