Allting, allting, ja allt är nästan perfekt

tja ja gästbloggar :] eeeeeh tja igår rakade ja mig under armarna de  var ganska gay men Lisa gillare :) ehhhh jag har röda byxor som är as cool för tobbest har nästan likadana. Ehhhhhhhh Lisa har varit snäll nästan hela dagen förutom typ 37 gånger men fortfarande bättre än igår. HEJ LISAS SYSTER!!!!! Dansk musik är väldigt jätte mkt illa + dålig + väldigt dålig. aaaaah grillat, juste ja kan göra blunt to fakie och hålla tobbest i handen medans <3333 tacopaj<33333 jag och lisa är G och dom andra inte G för dom kolla rpå dålig film medans vi bloggar ehhhh www.snowboardgymnasiet.com jette bra. schhhh schhhhh schhhhhhhhh hiihhiihihihihih läääijsaaaa kancheeee va saru att du sa asaru ? OLLE (L) ah tja idag har ja haft skola och fikat sen ätit pizza sen ätit tacopaj sen druckit äckligt kaffe sen druckit cola sen skejtat sen varit me lisa sen skejtat sen skejtat sen skejtat sen gått in i lisas hus sen suttit i sängen sen skrivit alla ord före de här och de här och de här och de här men inte de här. nu äre lisas tur heeråååååååååååååååååå. + lisa är snygg


jag är alltid snäll! och som om vi inte redan visste att ja va snygg. olle är också snygg. idag har ja haft svenska prov, det va kul.  för sen hade jag lunch dejt med sssollet. sen idrott det va mindre kul, men ja var tydligen mycket stark i armarna höhö, där ni. har inge mer av värde att skriva. Nu ger ja upp och erkänner att Olle är en bättre bloggare än mig adjö för denna gång. harta borta harta å harta borta he.


Alla ljus och alla ögon

Allt som jag har längtat till
Det är tyst i telefonen

Det är ingen som har sökt mig under dan
- förutom olle. :)

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: Kayuko

aaarrrrrrrrrraaraarrararararrara

2009-09-23 @ 20:39:38

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0