Älskling jag är hemma nu, hemma som en hemma fru.

Japp då är jag hemma, alltså jag är hemma hemma och det är sjukt skönt.
Jag är dålig, glömde matsäcken jag köpt till tåget kvar hemma i lägenheten. så snacka om att vara hungrig och törstig men man är väl jåp och köper inget i bistron.
Är man snål så är man så när jag satt i västerås en halv timme och var sjukt kissnödigt pallade jag inte betala fem kronor för ett toalett besök så där satt jag och hoppade en halv timme. efter allt tåg åkande så gick jag hem till jonas och fick frukost :)

Nu är jag hemma, alldeles ensam dessutom huset känns aningen stort då speciellt jämfört med lägenheten. Jag nöjt av att gå från bussen och hem idag, det kändes stört men sjukt vad skönt det var att känna känslan av att vara jävligt pissnödigt och inte kunna låsa upp dörren, de där två låsen tar verkligen en evighet att låsa upp speciellt när man alltid blir kissnödigt av det. när jag kom hem gick jag in i mitt rum tog ett djupt andetag sen satte jag mig vid pianot och där har ja suttit ett bra tag.. nice. konstigt vilka begär man har egentligen, eller jag har är det väl förstås bara. har dammsuigt huset lite också tills ikväll :) nu ska jag nog ut och hoppa studsmatta tror jag ska bara äta upp chokladpuddingen jag hittade i kylskåpet.. gott.

Ikväll kommer det väl lite vänner och tittar förbi hoppas jag. fan va jag saknat alla, men nåra får jag väl träffa ikväll sjukt vad jag längtat :)




Jag tycker om min syster hon är bra :) pusspuss

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0