Åre, plus jag hatar flugor.

Japp igår kväll kom vi hem från en ganska nice resa till den lilla orten åre. Det var alla jibbare och snowboard ettor, väldigt trevligt folk endå. Börja med buss klockan 6 på måndagsmorgonen som varade i 6 timmar sen var vi på besök på en skid/snowboard fabrik. på kvällen blev det bad skejt och sen sprang det plötsligt runt nakna grabbar på åres gator, haha så sköna, och tydligen var de även utelåsta så de var tvugna att gömma sig på mitt hotell rum , det var ju som himmelriket med fem nakna pojkar på rummet haha ;). efter det var det lite tv tittande pratade även endel i telefon vilket alla klagade på.. föresten så klagade alla på mig hela tiden, mitt skratt min dialekt vet inte vad dom inte mobbade mig för, jag ska vara tyst i framtiden asså.
igår kväll kom vi hem och blev typ att packa upp och sova, skönt. skulle sovit på bussen med en viss kalle såg till att jag var vaken och såg på en skit film, män som hatar kvinnor. han vägrade tala om hur den slutade.

Nu har jag vart i skolan ganska skön dag förutom att vi fick mer läxor.. jag är inte van vid läxor de stressar mig och ger mig huvudvärk. nu sitter jag här ska till ica och köpa frukost tror jag sen ägg för jag ska baka kladdkaka :). Det ska komma besök ikväll tydligen och dom ville att jag bakade åt dem så jag tänkte om jag gör det slutar dom kanske mobba mig, men ska nog inte ha för höga förväntningar.

jag hatar flugor, typ varje morgon här uppe har jag blivit väck av nån jävla fluga man blir så irriterad. deras surrande asså. Nu flyger det runt två stycken runt mitt huvud och jag blir galen. nu måste jag sätta fart med läxorna..

här ska det finnas bilder från åre resan enjoy!
http://picasaweb.google.com/sandradejin/Are3181909MenJibbSnowboardLiljaskolan#
pusshej!


kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: systern

såg med den där skit filmen den slutar lika dåligt som den börjar..

2009-09-02 @ 16:02:24
Postat av: carina

men boken är bra - du kan få låna den... (jag har inte sett filmen)

2009-09-02 @ 20:55:06
Postat av: Sandra

huhu, ser att min mamma läst din blogg höhö x) men du får ju länka till min blogg tkr jag :P

2009-09-03 @ 00:02:27
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0