But you don't really care for music, do you?

Hej allihopa, hejhej hallå. öhm asså när jag betämde mig för att skriva hade jag kommit på massa saker som jag borde berätta för allmänheten men asså tyvärr glömde jag allt under tiden ja loggade in.
men jag ska försöka kanske kommer på något.

Idag har det varit skola. ganska roligt då vi hade biologi lektion. vi fick massa blommor som vi skulle kolla på och ta reda på vad de var för ena. men asså efter jag hade suttit i det rummet bara nåra minuter börjad ja nysa och ögonen rann.. jag måste varit så leden. ne men man är väl tydligen allergisk, det va ganska kul läraren visste inte riktigt hur hon skulle lösa det. men så fick jag gå ut och göra en annan typ av uppgift. haha ganska chill sökte upp blommor på internet och ritade av dem.

Efter biologin va det idrott, vi ska välja typ inriktning kondition hälsa, styrka eller boll spel.. ja vet inte vad jag ska välja?? ja har inga muskler ingen kondition och inget bollsinne.. undra vad ja har egentligen. idag testade ja iaf på kondition för malous skull. det va typ jobbigt.sen ja kom hem har jag duschat pluggat svenska höhö, bakat en kladdkaka till imorgon och städat köket.
ska fortsätta plugga tror jag det går ju ändå inte att vara utomhus så kallt som det är här. sandra och några snackar om att åka skidor idag, kanske går dit och kollar på då i alla fall.

Asså just nu lyssnar jag på absolut 90's haha det är faktiskt bra musik..
Jag har klippt mig föresten, inte så intressant. men det kommer säker nån bild nån gång.
Jonas kommer upp imorgon bitti härligt :)<3



I've seen your flag on the marble arch, love is not a victory march,
it's a cold and its a broken Hallelujah
There was a time you let me know whats really going on below,
but now you never show it to me, do you?



kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0