En obehaglig distans en konstig känsla nånstans, det känns tomt - eller hur?

Tjabba, det är söndag jag har egentligen ingenting att skriva vad jag vet men anna panna ville ju ha ett till inlägg så here it comes.

fredag: var ute hos malou det blev bakande och mat lagande och en massa ätande. var med malou, amanda, maria, natalie, sally och så sandra. mycket trevlig kväll. blev att sova där vi satt uppe ganska länge och umgicks med malous bror och hans vän.

Lördag: provade palt, gick att svälja ganska inte det godaste man ätit men vad ska man förvänta sig när det kommer från norrlänningarna själva.  när vi kom hem från malou gjorde vi inte så mycket pluggade lite och sådär sen blev det skejta en stund och prata i telefon. försökte lära mig att droppa så nu har ja blåmärken överallt röven är helt bortdomnad. skejtade även på kvällen, vi drog till samuel och kollade film sen blev det skejthallen. maria malou och sally kom och skulle skejta också ganska skoj. jag kan inte ens räkna hur många gånger jag ramlade bara av att stå på den där lilla brädan förstår inte, det är omöjligt. Sen drog vi tjejer till samuel och nisse igen och kollade scrubs tills det blev dags för lisa att sova.

Söndag: ingening har hänt ingenting kommer att hända. kanske drar till ikaros för att skejta men vet inte sandra ska visst plugga först.

Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet
Du lever för stunden, precis som jag.


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0