Hej hej bloggen

Godmorgon. Det är fint väder här uppe i norr och vi älskar det <3
Tjenixen pixen jonas sitter här berdvid mig och chillidillar. Det var en jobbig resa men nu är vi alla framme och lyckliga. Jag Är snyggast i världen

Önskar man kunde göra video blogg då skulle ni få se på fjortis bloggande till tusen i dag. Jag har nu lyckats med något som jag fick kämpa med en lång stund säker 5 minuter. Jag har bytt lösenord lite här och var så det skapas nu vissa problem för lilla Lisa. men just nu sitter hon på biologi prov och är inte så vidare medveten om detta bus. Det roligaste av allt är att den hemliga frågan Lisa har på msn har hon svarat fel på. Men det är bra att vi är syskon för då tänker i i samma banor och förstår då att svaret ska vara lätt att komma ihåg och då är det ju bäst att det är fel. Så nu vet alla att ni inte ska försöka byta det lösenordet för det kan bli svårt.
Det är även så att om man glömmt sitt lösen till hotmail kan de vara snälla och skicka ett mail till en med nya inloggnigs uppgifter, saken är bara den att man inte kan läsa mailet för man kan ju inte lösenordet. Jag säger bara en sak - Dagens samhälle är för smarta för sitt eget bästa. Nu ska jag ut och springa och försöka förstå mig på hur lisa ska lyckas hitta tillbaka till sin blogg (: Puss och Hej leverpestej.

/ En annan Gros

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0