Hon är vått, hon är torrt, hon är en egen sort

hahahaha. Hej. idag har det varit skola segt segt segt. ja är typ elak mot min matte lärare, det kanske inte är så bra men han är jobbig och tjatar på mig, jag är tydligen ofokuserad även fast ja är den enda i klassen som inte ligger en lektion efter...
Vi har inte gjort något roligt alls idag, på biologin var vi ute i skogen och plockade växter, det va kallt. jag har även kollat min svenska bok för att tänka efter om grammatik provet gick bra igår, och upptäckte att alla grejer jag chansade på har jag nog fel på, illa. jag som alltid har rätt.. jag har tappat min förmåga.

vi slutade tidigt idag men vad spelade det för roll vi gör ändå inget vettigt. har typ suttit vid datan johan och simon har vart på besök simon är kvar som vanligt. Jag har pluggat lite också, ytters lite dock så snart ska ja konsentrera mig och skriva en bok recension på eneglska. ja har skrivit klart min biologi rappart dock, bra lisa. nått vettigt, 3,5 sidor om en jävla häst.

aja ja vill ut nu, typ promenera eller något får ingen luft här i källar skrubben. Tänkte bara slänga in en lite låt rad från låten som ja och amanda sjunger varje dag i skolan, fett nice, jimmy jansson is the shit.

A-Amanda
A-Amanda
Ja tiden stannar när hon går förbi
A-Amanda
A-Amanda
Jag önskar att det bara vore vi





/läääijsa "bästa gros"

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: hejhejhejhej

bara tråkigt eftersom du inte varit me miiiiiiiiiiiiiig :]

2009-09-24 @ 17:42:20
URL: http://olleärmannen.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0