I don't wanna se you with someone, I just wanna be that special one

Hej, denna veckan har varit seg. i alla fall tänkte skriva lite snabbt innan jag återgår till att plugga. Igår pluggade jag mesta dels av eftermiddagen, var även på besök hos några klass kompisar och blev bjuden på fika mycket trevligt och gott vill ja lova. sen blev det hem och plugga matte med sandra och dansken igen.

Idag hade vi matte prov det gick väl sådär är gabska säker på att ja har fel på en uppgift men vill inte tänka på det jag blir förbannad när ja vet att jag gjort fel. haha. i alla fall sen idag har jag kollat avenyn. vart med ollebolle och typ skejtat sen suttit hemma och pluggat biologi. sandra och jag har även ätit något annat än pasta för sörsta gången typ. gott. sen har vi städat lite granna eftersom vi får fin besök över helgen som kommer upp i natt. nice. Nu sitter sandra, simon och ja är o pluggar biologin är fasen svår plus att det är tyska förhör på verb imorgon med har inte ens pallat kolla på dom än. blir väl att sitta med biologin några timmar till antar jag.

Längtar till inatt för då kommer älsklingen syster och mamma :)

peace.

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0