I don't want to waste my time, become another casualty of society

Hejsan, helgen är snart över. det har gått ett tag sen jag skrev.
det har varit torsdags kväll - nästan alla åkte snowboard eller skidor förutom ja typ. Sandra var jätte duktig heja henne. Det blev även lite häng hos samuel senare på kvällen. Trevligt.

Fredag då. Först taco med lite folk hos Maria gudomligt gott. Sen drog vi hem till oss kom lite till folk. Sen var vi hos Elin på för fest, ännu mer folk. Tillsist blev det fest hos nån Moa. En mycket lyckad kväll vill jag säga endå. Blev nån typ av efterfest hos samuel men jag drog hem och sov.

Lördag, det var igår det. det var en seg dag låg och kollade på family guy hela dagen typ, kalle olle och edvin var här. sen på kvällen så drog jag och sandra in till umeå det va även lite annat vännäs folk som vi mötte på bussen dit. Det skulle vara fest men aeeee det va dåligt och det var kallt. aja, jag och sandra fick bo över hos olle i alla fall, snällt snällt.

Söndag, inte gjort ett piss. kommit hem från storstaden ätit och suttit vid datan. läser lite biologi också men det går inge vidare. Har biologi prov och matte prov den här veckan så inte skoj, det blir att försöka plugga lite de närmsta dagarna.
ja och jonas har vår 6 månaders dag idag, älskar dig<3 :)

sandra o lisa :)

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: sandra

hahaha ojaa, vad duktig jag var x) typ sämst hahaha :P

2009-09-14 @ 10:31:46
URL: http://sandradejin.blogg.se/

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0