i'm not an artist i'm a fucking work of art

vilken bra mening det är egentligen..
Jahooopppp, jag har massa överskott energi och jag menar det men ändå så sitter jag här? vad äre här för liv.
Hadde sov morgon imorse men det glömde vi bort så vi gick till skolan en timme för tidigt, haha fail. Hade engelska grammatik test idag, jag chansade på hela och fick 19/20, det kan ju bara betyda en sak? jag har nästan ALLTID rätt. Nu sitter jag och sandra här och gör ingenting.. jag smsar inte ens, jag får inte haha illa att slå vad om en så livsnödvändig sak.

Igår hände nog inte så mycket var på ikaros och skejtade inte för att jag skejtade men det va ju kul att gå dit. Vi kollade även idol hemma hos samuel med lite folk. Hade vatten krig också det slutade med att jag vann! på att bli blötast..

ikväll ska typ massa iväg till ishallen och raila.. jag hänger väl på men tänker inte testa att åka och just därför ska jag inte smsa något heller. Ett plaströr kan ju faktiskt göra ont, det tror i alla fall jag. Nu vill jag ha middag men klockan är tre. får väl plugga ett tag då usch. tyska starka verb inte skoj.

min syster mamma och älsklingen kommer upp om en vecka :)



You wanted perfect
You got your perfect
Now I'm too perfect for someone like you


PUSS

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: ivona

men lisaaaa skulle inte du komma hit.!!! jag gar jus sätt fram emot det så sjukligt mycket. fan. men ah jag skanar dig

2009-09-11 @ 20:11:53

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0