Lura mig, nej,nej vad folk än säger

Hej hej hallå. Jag är trött. jag mår inte bra. 

Idag har ja mått skit hela dagen, började med att stoppa i mig massa piller och typ snyta mig i en timme för att vi skulle ut och springa med snowboard/jibb. Jag sprang en bit sen dog jag typ. Sen dess har jag inte direkt mått bättre. Har sjukt ont i halsen och oj vad jag klagar. Satt i skolan och typ sov på varje lektion mitt huvud höll på att explodera. efter skolan har jag legat i sängen.. just nu sitter jag under mina två täcken och fryser som jag gjort de senaste timmarna det är sjukt kallt, eller?  jag borde verkligen plugga har läst lite biologi men huvudet vill inte vara med. Matten lär ju inte gå bra. Okej jag måste sluta klaga, jag mår bra min mor och syster kommer upp om två dagar, Niiiiice :)

Igår vare måndag, hade en lektion om typ motovation, målsättning och utveckling typ. man fick sig en liten tankeställare. Efter skolan vare grillning och brännboll med alla snowboard och jibb. trevligt. efter det blev det chill va typ i rampen lite och sen kollade ja film typ. 

nu ska jag fasen stoppa i mig lite mer piller sen sova.
Pusspuss


Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann.


kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0