Man får dem, och man har dem, och det händer att man mister dem. Men man väljer inte.

Hej, jag pluggar. känns det bekant? asså jag har pluggat typ varje dag hur mycket som helst senaste tiden.. aja imorgon har jag grammitk prov så det är bara att banka in allt med modus och tempus och va det nu är i huvvet. det blir hjärnsläpp på en gång va det gäller grammatik.

idag har ja inte gjort annat än plugga. vi hade mentorsmarschen i skolan det va kul men jävligt segt. plus att ingen i klassen lyssna på mig när jag för en gång skull visste svaren på frågorna.. attans också! Sandra har bakat idag också men jag som skulle vara klock vaktare misslyckades med min uppgift så kakorna blev brända.. nedrans så dåligt.

ikväll kanske det blir att se film hos mattias, vi har the grudge maraton och kollar på en film varje kväll det började i söndags kväll, igår så blev det tvåan och ikväll ska vi avsluta med trean, låter ordningen logisk på ngt sätt?. :)

aja måste plugga. Ja kommer hem om fem typ fyra dagar bara så alla vet! :)

och du anna när kommer det mer inlägg från en annan del av gros? du är dålig på det här. ja vill veta hur du mår och vad du fyller för funktion i samhället kom igen nu?!



Man väljer lika litet sitt öde som man väljer sina föräldrar eller sig självt, sin kroppsstyrka eller sin karaktär eller färgen på sina ögon eller vindlingarna i sin hjärna.
Man får dem, och man har dem, och det händer att man mister dem. Men man väljer inte.


Puss puss.

kommentera eller DÖÖÖ

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0