sit down, sit on the ground take of your clothes and start digging for your soul

Hej, läget har ju varit sådant att min blogg har varit kidnappad. en hemsk händelse. Vi pratar inte mer om eländet!.

Så i helgen har mamma anna och jonas varit här uppe. det var jätte skönt att få träffa dem igen, få massa god mat och kläder. hade biologi prov i fredags gick ganska bra ändå, med tanke på att ja inte sov så mkt natten innan. Anna var även gäst i klassen på fredags matten, inte världens bästa lektion kanske men aja den speglade klassen iaf alla kollade på film.

I helgen har vi chillat, varit i umeå, och skejtat. fin besöket från norrköping har fått träffa de flesta av mina vänner här uppe, det blev lite fullt hus i lördags kväll. Hoppas ni tyckte om dem, de är lite speciella folk här uppe, men det är ju som sagt vännäs.
Asså jag är så sugen på att skriva ett skämt som jag drog igår så här kommer det:
Idag ska vi prata om ånger, men inte vilken ånger som helst.
Utan tampånger!

Aja idag har vi inte gjort ett piss, gästerna åkte hem, då blev det tomt och tyst. Men jag åker hem om en vecka :) Då jävlar!




Time,pass by, as I´m laying in my bed beneath the sky
cause when there is so many things
that you really wanna do before you die

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: robert

Sämsta skämtet!

2009-09-24 @ 23:58:25

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0