skola

hejhopp!
sitter i skolan har precis haft en svenska lektion full av gramatik och vi har på en timme gått igenom ordklassen verb.. piuuh. blev lite mycket för hjärnan kankse. vi har även engelska lektion om fem minuter, toppen kul!

igår var jag inne i storstaden Umeå för typ fösta gången, trevligt värre. Åkte in med Malou Sandra och Olle, jag köpte en ny skejt, så nu måste jag bara lära mig åka på den också. Vi åkte egentligen dit för att sandra skulle köpa skor men inte fasen köpte hon några. det blev att vara kvar i Umeå tills typ tio då bussen gick hemåt. Sandra och Malou åkte dock hem vi typ sju, men jag hade inget att göra hemma så var med Olle och Christoffer i stället.

Vi slutar tidigt idag, har ingen tyska :). ska till Malou ikväll hennes mamma ska bjuda oss på riktigt mat , nice! det skulle komma lite andra flickor dit också så det blir nog RÅ skoj.
aja nu börjar snart engelska.

Hejsvejs! :)

kommentera eller DÖÖÖ
Postat av: mamma maria

låter gött, ta hand om er :)



pusspuss från landet!

2009-09-05 @ 17:54:40
Postat av: anna

kul att behöva läsa samm inlägg idag igen.. hallo sämsta bloggaren..

2009-09-06 @ 12:21:48

enda utvägen, skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0